Heey, heey!
 
 
 
Här sitter jag och dricker tee och läser bröllops bloggar! Haha Underbart Måndags nöje. :) Jag är lite små sjuk men börjar bli mycket bättre, är så regnigt och ruskig här, plus så satans kallt i huset så inte så konstigt att man känner sig krasslig. Annars då, jooo Jag bokade visst en biljett hem till Sverige idag <3
  Nervös är jag, men glad och pirrig också. Så nice att träffa alla er där hemma igen! Har redan planer på fika, badtunne häng, lite middagar och annat kul med vänner och bekanta. NU är den stora frågan, vad vill jag ha för mat när jag kommer hem!?? haha :)  
 
Imorgon ska jag träffa lite tjej kompisar inne på ett jätte stort shopping center, lovley!! Jag måste köpa skor, just nu har jag hål i alla känns det som.. (Kan de va därför man e sjuk tro?)
 
Berättade nyss för Gladys (franska tjejen i mitt rum) att jag bokade biljetten, så sorgligt, jag kommer gråta så mkt när jag lämnar henne ! ISCH <3 Värsta med att resa runt är att lämna alla fina människor man träffar.. suuuck.
 
 
 
Klänning från H&M!
 
 
 
 
Seriosly, amazing cake! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Amazing!
 
 
Now i gonna skype with Henrique!
 
Puss Puss

3 kommentarer

stina

24 Jun 2013 19:37

Du måste komma ner hit till gbg <3

Svar: Men Jaaaaaaaaaaa!! Absolut :D äääälskar GBG!
Ida

Emelie

24 Jun 2013 19:49

najs hurrudu! när kommer du hem dåååå? :)

Svar: Yeah! Landar den 23 Augusti tror jag.. haha :)
Ida

Matilda

27 Jun 2013 22:33

Hej!
Jag vet när du kommer hem!!:) Ska jag säga eller inte? Hm... Nä, jag säger inte! Det får du själv skriva på din blogg!
Men jag kan inte vänta tills du kommer hem! Saknar dig! Matilda.

Svar: Saknar dig med! Men snaaaaaart ses vi, ganska snart i alla fall :)Puss och kram <3
Ida

Kommentera

Publiceras ej