Nervös tjej redo att lämna Sverige. ;)

Utsikten från vårat rum! Jätte gulligt litet hotel. Precis vid stranden. Det var perfekt väder, 32 på dagen men lite vind  så det blev inte alls så jobbigt. (Blev jobbigare på söndagen när vi kom till Rio)
 
En söt liten kyrka, ligger på en kulle.

På kvällen börjar den lysa :) 


Vi åkte till en food market, massa olika mat och drycker. Jag testade en choklad öl glass! 
Jag och Brolle :) 





Min vän Henrique som jag bor med just nu. Det tar så bra hand om mig :) hihi hans mamma Helia ringde till en tjej som fixar naglarna , så sitter nu på balkongen och låter mina tår och fingrar att torka! Inte direkt som hemma, men fint blev det ! 

Igår kväll satt vi vid en bar. Henrique, Brolle, jag och två av deras vänner. En kille som heter Carlos vill öva sin engelska så det var ju jätte kul för mig! Många som är alldeles för blyga för att äns säga något på engelska.. 
Så jag får försöka skynda mig med portugisiskan ... Haha! :) 

Har det jätte bra här! Alla är snälla och inte för varmt. (Hösten har precis börjat)
Äter ris och bönor varje dag! Haha faktiskt gott :) 

Puss å kram 

Kommentera

Publiceras ej