Justja, har ni sett vegorätt på svt? 
Jag tyckte det var så spännande med ett matprogram som är helt vegetariskt! 

När jag såg första pogrammet så kände jag lite grann : men neeeeeejjjjjjj
För det var väldigt "gypsy och hippie", tillexempel när dom helt plötsligt har yoga mitt ute på en åker? Kändes som dessa människor som kanske redan har en bild och fördomar mot veganer och vegetarianer fick en sån "Ahaaa, jag visste det. Hippies hela bunten
Vilket det såklart inte är. 
Jag har inget emot "gypsy och hippie" stil då jag är lite samma skort och korn. Men tänkte mest att de sände ut denna bild till dessa människor som är helt tvärtom. 



Men i alla fall, jag har fortsatt att titta och jag måste säga att gillar pogrammet sååååå mycket! Maten och recepten ser ju gudomliga ut. Jag är varken vegan eller vegetarian själv, men jag blir väldigt inspererad. Jätte kul!!
Jag har tillomed börja läsa en av tjejernas bloggar.



 Så absolut, jag kommer fortsätta att titta och göra mer gröna recept!!

Kommentera

Publiceras ej