Hej! 

Guh så snabbt helgen försvann. I Lördags jobbade jag hela dagen. Från 10-19:30, har 3 klasser. Har bara 3 stycken 15 minuters pauser, så hinner inte med någon riktig lunch. Så när jag kommer hem efter 20:00 så är jag ju inte den piggaste eller gladaste..Haha 

Tycker så synd om Brolle som förösker vara snäll och fråga hur min dag varit och jag bara muttrar . 
Men han gav mig banankaka på en gång, så efter ett litet tag blev jag snäll igen ! 😁 

Alltså jag har inget problem med att jobba lördagar. Klart att de är tråkigt ibland när jag missar grejer som vänner gör på helgerna. Men oftast har jag väldigt kul på jobbet. Men i Lördags... Asså jag skulle ha kunnat mörda vissa av mina studenter! 
Jag vet inte vad dom gör där om dom inte vill lära sig?! Dom betalar ju ändå för kursen... Dom kommer för sent, vägrar att lyssna eller försöka prata på engelska. Och bara stör för alla andra som vill lärara sig. Gaaah. Haha!  

Ibland har vi alla dåliga dagar och min lördag var ingen höjdare. Men efter carnivalen är säkert alla, både studenter och lärare mer taggade! 

Kommentera

Publiceras ej