Heeeeej!
 
Idag har jag haft en jätte bra dag, förutom lite huvudvärk. Kunde inte sova för jag hostade hela natten så antaligen därför. I alla fall, jag mötte upp Ray och Enrico idag. Så gick vi på bio och filmen var faktiskt jätte bra! :)
Sen gick vi till fina Darling Harbour och käkade italiensk mat, så himla gott!!! Var en stor italiensk familj där och firade någons födelsedag, jag satt där lite avis och tittade på och kände; någon dag ska jag bo i Italien. haha!
 

Efter den goda maten, seriöst, vi åt tills vi inte kunde röra oss!!! Men i alla fall, vi gick till Market City som är en stor spel hall. Så spelade vi lite Mario Cart! haha Jätte roligt! Sen asså, dessa grabbar är ju helt underbara. Varje gång dom såg en affär dom trodde jag gilla så knuffade dom in mig i den och lät mig gå och titta.. haha Underbara grabbar. Slutade med att jag köpte nya converse!! Var extra pris så kunde inte låta bli, mina converse här har tyvärr sett sina sista dagar i livet.. 
 
 
 
Mina nya skooooor! 400 spänn bah ! :) 
 
 
 
haha :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag som Mario! ;)
 
 
Nu ska jag sätta mig i sängen, iskallt och jätte regnigt här så jag är blöt å kall.. Så nu blir det choklad, pepsi , host medicin och fiiiiiilm ! Puss och Kram

1 kommentarer

Matilda

01 Jul 2013 15:12

Vilken film då??!!
Gott med hostmedicin eller?

Kommentera

Publiceras ej