Heeey!
 

Nu är klockan snart 8 på kvällen och jag har precis käkat middag. Blev pasta sallad med tonfisk , mums! Jag har jobbat precis hela dagen men det har inte gjort så mycket för alla var på väldigt bra humör idag och jag fick graits lunch, fika, mera fika av jobbet och av två doktorer. Vilken lycka! haha :) Det var väldigt, väldigt få patienter idag, såååå när klockan var nästan 6 och vi inte hade haft någon patient på 20 minuter så plötsligt kom det en. Så checkar jag in patienten som vanligt, sen när jag ska gå in till doktorn så har han somnat på sin stol. HAHA Så himla roligt!!! (Jag kan absolut förstå honom dock, varit där sen 8 på morgonen och bara några få patienter , regnigt, mörkt och kallt. Meeeen så roligt. haha)
 
Ikväll ska jag inte göra så mycket, läsa en bok som min fina vän Stina rekommendare för mig för länge, länge sen!
Sen bara kolla på film, äta svensk choklad som mamma skickade. <3
Imorgon ska jag gå upp i tid för att sedan käka lunch med Ray och Enrico, sen gå på bio. Så mysigt!
 
 
 
 
Det här hörre ni, är "Banana Bread". (Typ sockerkaka) Som man toastar och sedan har smör på.. Jätte konsigt tyckte jag i början, tänkte då sen på att vi har smör på mammas kanell bullar såååå jaja inte jätte konsigt kanske. JÄTTE GOTT ÄR DET I ALLA FALL. Men något jag inte förstår är att många äter det till frukost och tror att det är nyttigt... haha Heter ju banana bread...
 
 
Denna bok ska jag börja läsa!
 
 
 
Denna film ska vi se. HAHA Astaggad! 
 
 
Sen en annan sak, jag har van med Engelska nu. Men idag blev jag glad, för även om jag är van så har jag räknat på svenska.. Tills idag då jag märkte att jag räknade massa pengar på engelska. WOHO!! Awesome. Sen att jag alltid pratar med mig själv på engelska. Haha :) Sen är det roligt att de allra flesta tror att jag kommer ifrån Canada..? haha Jaja bara trevligt !
 
Puss och Kram
 

1 kommentarer

stina

29 Jun 2013 13:15

Älskar den boken!! .v.s

Kommentera

Publiceras ej