Heeeeeeeeeey!
 

Idag kom Henrique tillbaka till Sydney efter sin Asien resa, yeey! Var så kul att träffa han igen :) 
Här om dagen träffade jag Angela igen, vi hade lunch och käkade kött med potatis mos, Såååå gott! Sen fixade vi naglarna, tänkte shoppa lite och bara sådära. Mys dag! Vi tänkte gå på bio och see Dumma Mej 2 men det var slut sålt, gaaah, Menmen, vi får se den i helgen i stället! :) 
 
Idag när jag jobbade hände det en rolig grej, pratade med en av patienterna och berättade att jag var Make Up Artist. Hon var oxå det så vi pratade massor, sen frågade hon om jag var intresserad av jobb, absolut sa jag! Alltid trevligt. Men sen då, hon frågade om jag hade erfarnehet som model.. Nej sa jag , och hon sa ÄSCH det får du snabbt. Ge över ditt nummer så ska vi fixa lite jobb åt dig! Du kommer bli känd i asien tjejen sa hon. HAHA  Får väl se om det händer ;) Sen hade hon en systerson som jobbade som doktor och han behövde nämligen en tjej, så hon skulle ta med honom in nästa vecka så skulle han minsann ta mig till Vietnamn, helt gratis. Hahahah Jätte knas men rolig tjej. ;)
 
 
Angelas och mina naglar :) 
 
 
Jag och Henrique när vi hade lunch i Hyde park! :) 
 
 
Här är det vinter och 20 grader varmt, men is ska man ha i alla fall! Typ världens minsta lilla isring... haha 
 
 
En annan sak är att denna filur kommer lämna Australien i morgon för att resa runt och sedan åka hem till sitt land i norr. Jobbigt att erkänna men han kommer vara saknad! Jobbigt att så många åker hem, snart även jag. Blandade känslor men det är nog dags! 
 
 
PUSS KRAM
 

1 kommentarer

Matilda

03 Jul 2013 21:37

Hej!
Tråkigt att så många åker hem... Men du åker ju snart hem själv ju! Men ni får se Dumma Mej2 i alla fall.
Puss och många kramar!;)

Kommentera

Publiceras ej