Heey Beautiful!
 

Hur är det med er? Allt är bra här! Idag jobbade jag och det var massa patienter så ingen tid för lunch, blaaah. Hatar det! Jobbar i morgon oxå men sen är det helg, skönt! Blir lite film tittande med vänner plus yoga , mycket mys! 
Idag har det varit en tung dag, för min "lilla lille bror" har åkt hem till Brasilien, så tråkigt. Känner mig jätte ensam! haha Men Henrique har lovat att ta mig till Brasilien så jag tror på det. Hem till Sverige först, jobba massa sen blir att åka dit ett slag, as taggad!! :) 
 
Om en månad ska jag på koncert!! SUPER TAGGAD!
 
 
 
 
Förra helgen var jag i Botaniska Trädgården igen. Låg och läste i solen och somnade lite grann, hehe
 
 
Super fint :) När jag satt här och läste så kom en grupp människor cirka 20-30 person, tydligen ett bröllop och dom började ta massa fina bilder. Jag tänkte inte mera på det förens dom kommer sjuuuukt nära mig,tillslut frågade dom om dom kunde få röra mitt hår..... Då förstog jag att dom gjorde allt för att få med mig på bilderna. HAHA YES det var Asiater. Gudars !
 
 
Papegojjor lite överallt som gapar å skriker !
 
 
 
hehe :D 
 
 
 
Jag och Angela. Plus väääärldens bästa ansiktsmask!!! 
 
 
 
<3
 
 
 
<3
 
 
Gladys födelsedaaaaaaaaag :)
Dagen till ära hade jag spikrakt hår, tight fin klänning och 13 centimeter klackar, woop woop!!! 
 
 
Det två längsta på festen! Haha (utan skor)
 
 
Jag arg på Henrique för att han lämnar mig... haha
 
 
Satomi och en Barbie
 
 
Ett gäng som hade JÄTTE GOD middag på Gladys födelsedag :)
 
 
 
Så här ledsen var jag på flygplatsen när Henrique aka lillebror åkte.
 
 
haha :) 
 
 
PUSS OCH KRAM

1 kommentarer

Matilda

11 Jul 2013 21:17

Hej!
Vart du så arg på Henrique att du ströp han?? Dog han inte då eller? Du har ju en mycket mindre skans att träffa han igen, om du dödar han! Haha!!:D MIN MOSTER HAR BLIVIGT MÖRDARE!!! AHH! Haha!! Skoja bara;)

Svar: hahahah! :D Han dog i alla fall inte ;)
Ida

Kommentera

Publiceras ej