HeeeyHaaallååå!
 

Idag var första dagen i skolan med den rätta läraren, tyvärr var han där bara i 2 timmar.. Sen kom en annan för att byta av honom. Han heter Mark och jag gillar han skarpt! Han gick igenom bra grejer, förklara alltig bra och var rolig. (Sa bland annat att han skulle mörda en av lärarna, haha Ida humor.) Sen en konstig grej, han liknade Morfar lite grann, typ samma min. haha Knas! Vi gick igenom mycket och skrev massa så jag har på riktigt ont i handen nu.. Livet som student asså! När jag kom hem ringde Andrea, så vi ska äta middag ihop. Mycket trevligt!!
 
Annars då, jag har gått igenom så mycket engelsk grammatik att jag växlar den med svenska grammatiken tror jag.. Här om dagen skulle jag berätta att det satt fast papper på stekpannan och papperet brann upp. Istället för "brann upp" så jag "brinde upp"... Sen började jag ASG och rättade mig själv och skakade på huvudet. ojoj :)
 
Hittade bilder på mig själv på Facebook.. haha  Jag och fina Yoko :)
 
 
 
Tjejerna i mitten är ifrån Brasilen och är jätte trevliga och vackra! Killen i mitten har jag ingen aning om vem det är... haha! 


Idag när jag gick till skolan så pratade jag med mamma, hon hade precis varit ute med hundarna och sa att hon frös då der vat minus 12.. Jag började skratta och sa att jag frös som bara den. Då var det 19 grader, blåsigt och lite regning. Frös som bara den i morse! Nä nu ska jag läsa lite och vila lite innan jag träffar Andrea :)
 
Ha det bra puss och kram!

1 kommentarer

Mamma

14 Jan 2013 13:37

Hej
Ja jag frös
Hoppas ni hittar en egen lägenhet snart
Hälsa Andrea
Kram

Svar: Andrea hälsar tillbaka :) Jaaaa.. Dom ska kolla på 3 olika i morgon :) så hoppas hoppas! Kramar
Ida

Kommentera

Publiceras ej