Heeyhaallåå!
 

I lördags var jag på bio med Frank vi såg "life of pi",jätte kul att se den i 3D då det var sjukt fina bilder! Sen gick vi till Sanctuary Bar, (då jag alltid hängde förr) vi gick dit för Frank  hade glömt sitt pass.. Men eftersom vakten älskar mig så var det inga problem. haha Sen kom några andra kompisar som ville gå ut. Men jag och Anthony smet hem till honom och spelade Super Mario i stället! haha 
Sen i Lördags gjorde jag något riktigt dumt.. Gick och handla när jag var hungrig. Det är verkligen ett BIG NO; NO! Gäller brorsan också. haha ;)  Kom hem med massa Nutella och kakor. Sen även havegryn så man kan göra gröt! Men såg sen att de var liksom smak på det, en var honung, men det var riktigt gott faktiskt. Får hoppas dom andra smakerna är lika goda :)
 
Idag är jag sjuuuuk, förkyld så blev hemma från skolan. Men en vän ska komma med uppgifterna sen! Hoppas även jag kan få Anthony att komma med glass. haha Han bor ju bara några minuter härifrån. ;) 
Just ja, idag fick jag glada nyheter!!! Min vän från England ska komma till Sydney, iiiiiihhh!!! Så himla roligt, kan knappt vänta tills han kommer, har inte träffat han på mer än ett år! Så otroligt kul :) 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS OCH KRAM

Kommentera

Publiceras ej