HeeyHallåå!
 

Denna morgon vaknade jag vid 7 tiden, hade en jätte rolig dröm om Anthony och Pierre igen. Frågan är varför jag drömmer om dom!? haha Det roliga var att jag hade fått sms av Anthony någon timme innan, då han berätta om sin kväll som ja, låt och säga var HELT STÖRD. haha Dessa killar alltså, så frukansvärt störda och härliga! 
Så jag gick upp och gjorde en brakfrukost samtidigt som jag smsade med honom. Sen vilade jag någon timma innan jag drog ut på en power walk. Ni hörde rätt, haha ;) Jag inser att jag är trött på att vara seg, se ut och må så som jag gör. Förändringens vindar är här aye! I alla fall blev det en 2 timmar power walk i Botanic Garden, så fruktansvärt fint där! Här även kollat upp olika gym, ska gå och prata med dom. Men gör nog det efter jag har flyttat, lättast så när jag vet vars jag ska bo ;)

Ska snart gå till mataffären och handla på mig mat. Sen ska jag möta upp Frank som vill gå på bio och sen ta en öl. Nice nice. Anthony har dock vunnit ett wii på sitt jobb, (han är en jätte duktig säljare, irriterande för ibland märker jag att han kör samma "spel" på mig och andra.. Och han är ju så duktig så han får ju ofta som han vill. BLAH.) Jag är i alla fall jätte sugen på att springa över till hans och spela lite. As kul ju!! haha :)
 
 
 
 
Power walkade runt här vid vattnet,jätte fint :) Jätte skönt att få upp flåset faktiskt. Ska även ut på lite promenader med några svenska tjejer. Lite PUSH att jag då måste faktiskt göra det, plus roligare att vara flera!
 
 
 
Ni ser ju så fint det är. Ska dit även i morgon med en vän på lite picnic och se mer av allt, jag har bara varit i en liten del av den. Får ta med mig system kameran då!
 
 
 
Nu måste jag skynda mig! Ha en trevlig helg :)

PUSS OCH KRAM
 

1 kommentarer

Mamma

19 Jan 2013 23:40

Hej
Lite skillnad på väder när jag gick med hundarna så var det minus 24 grader det knarpa under skorna
lite skillnad brrrrrrrr
Hoppas ni får tag på en lägenhet snart
Hälsa KRAM

Svar: Herregud, minus 24!! Går inte att tänka sig när vi hade 46 plus.. Galet ju! Kramar <3
Ida

Kommentera

Publiceras ej