Heey!
 

Igår var jag och Minjae till Botaniska Trädgården för lite picnic. Vi hade med oss 2 äpplen, sockerkaka, 2 olika sorters choklad kakor, jucie och chips.. Bra picnic! Jag glömde tyvärr min kamera.. Hehe så får ta egna bilder en annan dag, men Minjae skulle skicka lite mera bilder till mig sen :) 
 
 
 
 
 
 
 
Syns att jag är blek och sjuk.. ISCH
 
 
 
 
Minjae började mata fåglarna så det var PÅ RIKTIGT 30 fåglar runt oss som började picka på mina fötter och på våra grejer. UUUUSCH
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PUSS OCH KRAM

1 kommentarer

Matilda

22 Jan 2013 19:42

Hejsan!
Det såg ju mysigt ut...
Förutom att du var förkylt så klart men fåglarna BLÄ!
Det påminner mig om när jag och mamma var på Bollongerskogen och vi skulle gå hem och vi hamnade i stan... Nja, inte så fräst, Men typ 100:tals fåglar var emellan oss.Ännu äckligare!!!! Jag skrek ganska mycket....Hehe

Kommentera

Publiceras ej