Heeey!
 
Denna helg var det lång helg, yeeey! Vi firade "Straya Day" så som dom säger här. Det var bra väder, varmt och soligt, mycket folk och härlig stämmning överallt. Sen jätte fina fyrverkerier, som jag tyvärr missade då jag låg i sängen med en dum mage och braiga filmer samt jordnötsringar! hehe. 

I fredags var jag ut med lite nya klasskamrater, flatemates och annat härligt folk, hade fruktansvärt roligt!!
Det var som sagt "Pink Friday", så jag gjorde mina toppar rosa och körde all in, awesome!
 
 
Så här såg jag ut, väldigt rosa. Love it! Det skulle försvinna efter en dusch, men jag kan säg att det fortfarande är rosa, men inte lika starkt. haha Men jag gillar det så det gör inget. :)
 
Just nu är det såååå dåligt väder här, regnar KONSTANT. Jätte tråkigt och oraskar massa problem lite över allt. Är det inte bränder och 46 grader varmt så är det Regn och stormar!
 
Idag var alla lediga så träffade lite vänner från min gamla klass, vi åt lunch, tog en kaffe (jag drack varm choklad, mums!) Sen satte vi oss på Sanctuary bar. Jätte trevlig dag verkligen. Synd att min mage fortfarande gör ont, usch kan knappt äta :(   Menmen, fick i mig lite kyckling naggest nyss! Ska strax sova, i morgon har vi den läskiga läraren igen. iiiiiih! Efter skolan kommer troligtvis Andrea också, yeey. Inte träffat henne på länge :)

Men hörreni, nu ska jag kolla på någon film och somna till regnets smattrande mot fönsteret! 
God Natt, Puss (eller pop pop som man säger på koreanska) och Kram!

Kommentera

Publiceras ej