Alltså, svensk musik är ju helt fantasikt bra! 
Jag typ älskar när Darin sjunger Astrologen..GAAAH, Kan inte sluta lyssna.
(antagligen segast av alla MEN det går faktiskt inte att titta på "Så mycket bättre" här ifrån,. :( BAJS!)

LYSSNA ---->  http://www.youtube.com/watch?v=9qch3CF4NwE  <---- LYSSNA
 
Fick en fråga igår från min flatemate, Gonzales som är ifrån Colombia, han frågade om jag ville att våra barn skulle växa upp i Sverige eller Colombia och om jag trodde att dom kunde bli blonda? Sen också om jag kunde tänka mig att bo halvårs vis i Colombia och Swe.. OCH när våran första kyss skulle äga rum..ÖÖHHHMM, så där helt random vid matbordet!! Känner att vi måste hitta en lägenhet snarast så jag kan flytta ut härifrån.. haha!  Vet inte vad han har i huvudet men jag vill inte ha något med honom att göra, speciellet inte ha barn eller bo i Colombia.. haha :) Men det jag tänkte på, väldigt länge, var att jag vill nog ha mina barn i Sverige, glad nu Mamma? ;) 

2 kommentarer

Mamma

14 Jan 2013 13:33

Hej
Nu Mamma glad haha
kram

Svar: Men du jag förstod nästan det! Sen vet du ju att jag kan ändra mig vart 3 minut.. ;)<3
Ida

Jenny

14 Jan 2013 19:21

Hahhah ;).

Kommentera

Publiceras ej