Heeejheeej!
 

Helgen har varit bra men lite knas, men så ska det väl vara antar jag! I fredags träffade jag Daryn som jag inte träffat på huuuur länge som helst, vi kom fram till att vi känt varann i 10 månader. Galet! 
Hängde med hans jobbar kompisar, en av dom kom ihåg Stina tillomed! :) Sedan käkade han och jag mat på en Kina resturang. Han beställde in så sjukt mycket mat, mums! (Vi åt nog inte äns hälften, haha
 
Igår lagde Shiho middag till mig, kyckling mage... Kändes sådär, men det var gott måste jag erkänna! Fick även en jätte fin klänning av henne :) Kan inte fatta att hon åker hem snart.. :( 
Sen hängde jag med några i min gamla klass, jätte mysigt! OCh träffade älskade Nadz igen, har saknat han massor! 
 
Jag och Nadz för länge sen :)
 
 
Fan vad fula vi är på alla bilder... Haha Måste kirra nya. 
 
Nu ska jag kolla på film! 

Puss och kram!
 

1 kommentarer

stina

03 Feb 2013 14:59

Sötnosar! :)

Kommentera

Publiceras ej