Heeeey!
 

Alltså, just nu kan det inte bli bättre. Jag kollade på hus idag och dom valde miiiiiiig!!! 3 vånings hus med 6 personer som bor där, helt okej känner jag. Nu bor jag ju mycket mindre med 14 personer, suger! Så jag är super glad! Sen mitt jobb som receptionist också, helt awesome! Saker börjar ordna upp sig nu :) 
Sen är det skönt att huset ligger på en lugn fin gata, med mycket cafer och resturanger (Tänk Göteborg eller Gamla stan i Sthlm). Nära Hyde park och bara 10 minuters promenad till skolan jag börjar på i Mars. WOHO
Får flytta in 12 Mars, exakt om 2 veckor. Taggad!! Kom bra överns med tjejen som ska bli min nya landlord, hon var otroligt söt och trevlig. :) 
 
Nu är jag inne på min sista vecka på AICE Collage, har gått jätte fort :) Lärt mig mycket och glad för alla fina klasskamrater jag träffat. Hoppas alla är lika snälla på Busniess skolan.. iiih.. Nervös! 
 
 
Har inte flyttat än men detta blir min nya adress! haha ;) 
 
Miss Ida Jansson
31 Taylor Street
2010 Darlinghurst NSW
Australia
 
 
PUSSPUSS
 
 

3 kommentarer

stina

26 Feb 2013 10:17

Åh där har jag varit massor! Nära beresford ju! :) Du får käka deras pizza för 5 dollar lunch time :D <3

Svar: Ja men precis!! :) Ooooh inte illa med 5 dollar, woop woop! haha :D Pusspuss
Ida

mamma

26 Feb 2013 19:32

Hej!
Vad roligt o skönt att du för ett bättre boende
men jag vet ju att du för flytta på söndag !
Du får ta hjälp av många att bära saker åt dig!
KRAM


Svar: Jaaaa väldigt spännande! Iiiih :) hahah har i alla fall 2 som erbjudit sig att hjälpa till, hoppas dom gör det oxå. haha :)
KRAMAR
Ida

Matilda

12 Mar 2013 06:49

Hejsan!
Hoppas det blir bra att bo där!

Kommentera

Publiceras ej