Heejsan alla mina kiwisar!
 

Kiwisar är nått vi kallar dom som bor i Nya Zeeland, så stämmer ju inte riktigt. Men kiwi är min favvo frukt ;) By the way, det var en tjej där som drack 12 liter Coco-cola om dagen!!? Plus att hon rökte men ändå, hon dog i alla fall!
(Trevligt att börja inlägget om någon som tog...haha)
 
Igår efter skolan gick jag, Shiho och Hanna till Botaniska Trädgården. Var cirka 28 grader igår! Vi var där några timmar och bara njöt, läste och prata massa bullshit. Jätte mysigt, så himla fint där. :) Kommer sakna Shiho så mycket, om 2 veckor är hon inte här längre. Bläää! 
 
Igår natt kunde jag inte sova alls, usch! Hade massa jobbiga mardrömmar. Så idag har jag varit super trött, hade läskiga tanten som lärare.. Inte det bästa när man är trött men gick okej i alla fall! Efter skolan gick jag hem åt lite lunch och sedan pluggade jag i biblioteket i lite mer än 3 timmar, duktig tjej! ;) Skrev en uppstats om att vissa tycker att Internet förstör barnens beteende medans vissa säger att Tvn är boven i det. haha Lite halvt intressant sådär..haha. Sen kom jag hem och fixade lite middag och lite frulle tills i morgon. Läste några kapitel i min nya bok som jag gillar ap mycket, men kan inte läsa nåt mer för kan knappt hålla ögonen öppna! Kommer sova gott i natt tror jag!
 
Vad mer, jo Andreas familj kommer på fredag, kul! Då kommer jag sakna er där hemma lite extra känner jag.. 
Sen har jag fått jobb som receptionist, yeeeey! Ska försöka fixa med tider och sånt så jag faktiskt kan ta det jobbet, vore underbart! 
 
 
 
<3 <3 <3
 
 
Just nu skypar jag med min favorit, Matilda!! <3 
 
Puss och kram, saknar er!

2 kommentarer

Matilda

20 Feb 2013 10:15

Hejsan!
Medans jag satt och läste det där så Skypade vi... Och jag satt och bara Åh!
Saknar dig också.

mamma

20 Feb 2013 12:50

HEJ
Vi saknar dig med
meeeen vad du skulle frysa om du kom hem nu
här blåser det o snöar lite varje dag
vi väntar på våren o få höra fåglarna joka sköööönt
sov nu gott utan mardrömmar
KRAM MAMMA

Svar: Jaa jag hade antagligen frysit ihjäl där hemma.. :) haha! Saknar er där hemma och nu har jag inte mardrömmar länge, men drömmer om simmental kalvar som jagar mig.. Knas!
KRAMAR <3
Ida

Kommentera

Publiceras ej