Heeey mina små ärtor!
 

Igår träffade jag Daniel som är en italienare jag har känt i exakt ett år nu! :) När jag skulle möta upp honom kom jag nästan inte ut från min lägenhet (!!!) för på min gata skulle det vara en kinesisk parad (eftersom dom firar nyår i cirkus 2 veckor) den var i två jäkla timmar! haha Det var galet men jag såg lite grann och det var häftigt. Förutom att det var galet mycket folk så jag fick gå värsta omvägen för jag skulle träffa Daniel och hans vänner i Domain park, när jag tillslut kom dit så var det ännu mera människor där.. Schisse! 

I alla fall där var det en film festival, så alla satt på picknick filtar, det var stjärnklart och varmt så det var hur mysigt som helst! Glad att jag hamnade där tillslut ;) Efter det var vi alla hungriga så vi gick till en koreansk resturang och åt god mat och drack äcklig soju, men det var ändå en perfekt söndags kväll! (Lite kul att Daniel inte kunde gå till jobbet dagen efter.. haha!)
 

I helgen var Shihos hejdå party, så sorgligt! Men det vart en riktig lyckad BBQ och natt. Vi var på Coogee beach, det var jätte soligt och varmt och någon hade tagit med sig vatten ballonger så det blev vatten krig. haha :) Min gamla landlord Daniele var där och han tog en stor balja med vatten och hällde över Shiho! Hon blev dyyyyng sur stackarn, tur att det var varmt i alla fall!  
 
 
 
I veckan var jag och Shiho till bibliotket några gånger för att plugga, duktiga tjejer! Woop woop! 
Sen eftersom det är Kinesiskt nyår bjöd snälla Martin på kina mat, super gott var det!
 
 
 
Martin vill jätte gärna ha en tatuering, så jag har lovat att gå med honom. haha Men för att "förbereda" sig lite tog han med sig låtsas tattoos! Så jag fick oxå en!
 
Förra veckan var en bra vecka men nu ser jag fram emot denna! Jag har bara två veckor kvar på min engelska kurs, sen är jag ledig i 3 veckor och seeeen börjar jag studera på riktigt. GUDARS! 

1 kommentarer

Matilda

25 Feb 2013 13:10

Snygg tatuering!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar: Visst var den lite cool! :) Du kanske önsar dig lite tatueringar när dy fyller? ;)<3 <3
Ida

Kommentera

Publiceras ej