Hejsanhoppsan! 
 

Denna morgon väckte Martin mig och sa: Fruuuuuuuuukost!
Haha Så då var det bara att gå upp och så gjorde vi en jätte stor frukost tillsammans. Sen satte vi oss på balkongen och det var jätte mysigt! Vi satt där lite mer än 2 timmar och bara åt och prata. :) Sen började jag städa hela huset.. Duktig tjej!
 
Idag är det i alla fall sol ute, senste dagarna har varit kalla och regniga. Men nu ska jag vila en stund då Henrique och Yui var kvar här igår till sent, jag kom i säng 5 på morgonen typ! Men vi tittade på en jätte bra film, hade chirre och dirre (Martin älskade dippen!! Han frågade om ni när hemma kunde skicka lite mer, han kunde till och med betala er dubbelt. haha!) och vi hade det allmänt mysigt och trevligt. Vi pratade och skrattade i timmar! :)

Så nu lite vila med en disney film nu innan jag börjar plugga. Köpte ett nytt fint block igår så jag ska börja renskriva massa sidor jag skrivit i skolan.. haha Så sjukt att jag ser fram emot att renskriva massa grejer, men jag vill liksom ha det helt perfekt. Fett taggad! Tror jag börjar komma in i "School Mode". Haha
 
Idag ¨är det Serenas sista dag i Sydney (Enricos flickvän), hon blir borta i ungefär en månad. Så dom ska gå på en fin tysk resturang ikväll. Men jag tror inte jag kan följa med. Dels för att jag vill plugga och jag vill spara pengar. Vart så mycket pengar med att betala skolan, doktorn, antibiotikan och hyran.. ISCH Så får nog stå över det. Men jag ser faktiskt fram emot att bara vara hemma. Ta det lugnt och vila upp mig inför nästa vecka, för det blir både mycket skola och jobb heeeeela veckan! Vilket är bara bra.:)
 
Nä nu måste jag vila lite, vet dock inte hur det ska gå när den franska tjejen spelar typ fransk reggae och dansar runt som en galen hund. JaJa det löser sig!
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
 
PUSS OCH KRAM

1 kommentarer

Mamma

08 Apr 2013 12:47

Hej
Det lät skönt o ta frukost på balkongen här är kallt än kalla nätter o massa snö som ligger kvar vill ha varmt o vår nu
Vad bra att du har kommit in i pluggandet o jobbet
Vad skönt att du mår bättre nu o hur är det med tån
KRAMAR Mamma

Kommentera

Publiceras ej