Ebba, Felix, några snubbar , jag och Ray :) 
 
 
Svenska My och jag! :) 
HÄR är typ värsta kvällen i mitt liv. Jag var sjuk, mådde dåligt och deppig. Plus att jag gör illa mig.. Jag skulle öppna en dörr, som satt typ fast. Så jag skulle ta i och PANG så sitter min tå fast under dörren. Gjorde såååå ont. Men jag ville inte visa det.. så jag gick bara ut ur rummet, sen när jag kommer tillbaka säger jag: Men gud varför är det så mycket blod på golvet??
Då säger My: Ida, titta på din fot.. 
Då är hela min tå typ öppen, blod över allt och min tånagel är borta!!! Gjorde så jävla ont och såg så fruktansvärt äckligt ut. Det var för en vecka sedan och jag kan fortfarande inte gå ordentligt. Haha Som tur är jobbar jag på ett medical center så doktorn tog en titt på min tå och fixade lite grejer till mig. Innan varade det som fasen , men nu ser tån mycket bättre ut. Fortfarande äcklig (Joy i huset mår illa varje gång hon ser den) men kommer bli bra iaf. :) Fult bara att hela tån är ett helt sår.. haha :)
 
Lite sushi dinner!
 
 
En utflykt, Indie, fransman, svensk och Japan!
 
 
 
Jag och Henriques glasögon som jag snor hela tiden! haha :) 
 
 
 
Henrique, Kanami , jag och ryggen på en svennis som heter Glenn och luktar fisk. (från GBG) 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej