Haallåååå!
 
Insåg precis att det var 5 veckor sedan jag skrev här.. haha :) Det är för de här senaste veckorna har jag pluggat som en tok, jobbar massor och bara gjort massa. Som bland road trip Melbourn, firat födelsedagar, mys kvällar med varm choklad , hängt men en hel hög med fransmän och ätit gott !
 
Nu blir det lite lugnare i skolan ett tag i alla fall, så ska försöka blogga lite mer då ;)
 
Här hade vi en Taco kväll i vårat hus. Mycket trevligt, lite för mycket folk, lite för mycket fransmän och lite flr lite tacos.. haha Var Robin, Joy och Martin som åt Tacos. Resten av oss åt pasta :) 
 
 
Här är Henrique när vi åker ner till Melbourn. Tog 11 timmar att köra, mestadels för Angela ville kissa hela tiden och Athos ville äta. Gissa om vi var trötta när vi kom fram! Tog bara 9 timmar på hemvägen :)
 
 
Här är vi tjejer i baksätet! 
 
 
Henriques födelsedag, 22 år! 
 
 
Aussie Angela och Jag! <3
 
 
 
 
 
Jag ska alltid sno hattar och posa med!
 
 
Haha Det här var någon dag efter Taco kvällen.. Jag säger inga namn men det var en fransman som drack lite för mycket tequila, så han spydde utanför våran grannes hus. 2 dagar efter knackar hon på och ber oss städa upp för att hennes barn lekte i spyan. HAHA Så jag va snälll och hällde massa varm vatten där ;)
 
 
Jag fick en tattuering!!! :D 
 
 
Martin, jag och Tom! 
 
 
 
 
 
Måste säga att Melbourn är fantastikst ! Om ni någon gång skulle hälsa på så skulle jag ta er dit. Älskar Melbourne, även fast det var bara 10 grader och regn.. Brr! 

Igår så kom Angela och Yui hem till mig och vi drack varm choklad och pratade hela kvällen. Har varit dåligt väder senaste dagarna så det var väldigt mysigt. Ikväll är det en "välkommen tillbaka fest" för Enricos flickvän meeeeen jag är lite slö. Kanske dycker upp där ett tag för att säga hej. Men först blir det middag med Andrea på en italiensk resturang, Cant wait!! :) Sen blir det kanske någon drink, kanske träffa lite fransmän eftersom det är ju ändå lördag. ;) Men det blir en lugn kväll för i morgon ska jag plugga hela dagen tänkte jag! 

 
Men nu ska jag ta en dusch, sedan ut och gå lite i solen (passa på eftersom det regnat senaste dagarna) sen fixa mig innan jag träffar Andrea. 

JUST JA. 
Jag blev bjuden på en film gala! Röda mattan, goodie bags, jordgubbar, champange och hela kittet! För att se "The great Gatsby" i 3D. Ryktas att DiCaprio ska va dära så Ja varför inte. ;) Han kanske kommer ihåg mig från förra gången vi "sågs".. haha  Frågan är, veeeeeeeeeem ska man bjuda med... :) 
 
Puss och kram ! 

Kommentera

Publiceras ej