Heeyhallååå!
 

Hur mår ni? :)
Igår kväll träffade jag ett gäng vänner för lite sushi, Ray beställde in köttbullar så jag skulle känna mig lite "hemma".. Haha jätte knas att äta det på en sushi resturang men gott var det! (Antagligen inget häst kött, höhö.) 
Vi har väldigt roligt ihop allihopa, så himla trevligt! Sen mådde jag dock jätte dåligt, så Andy gick med mig hem. Jag däckade och vaknade upp med världens feber.. Så har varit i sängen hela dagen idag. Jätte tråkigt!! 
Så har inte gjort mycket idag, film, sovit , ätit, hjälp Andy med hans CV och så bara.. Sen fick jag en vän förfrågan på fejjan av en kille i klassen. :) Han frågade varför jag inte va i skolan och om han skulle komma över med Ben and Jerry glass. UNDERBARA ÄNGEL. haha Kände mig dock lite taskig om han skulle åka värsta långt för att ge mig glass.. så jag sa nej. Attans.. haha!  Är så glad att det finns så fina å snälla människor här, riktigt änglar! Annars hade det varit jätte svårt att vara så långt hemifrån.!
 
I alla fall, idag fick jag jobb!!! WOHO!

Börjar jobba på fredag på ett Medical Center som receptionist! Jätte taggad, hoppas att det blir bra. Känns bra i alla fall!! :) Iiiihhh! 

4 kommentarer

Emelie

20 Mar 2013 19:09

vad kul att du fick jobbet, grattis!! :D

Svar: Jaaa, Tack :D
Ida

mamma

20 Mar 2013 19:18

Hej!
Hoppas du mår bättre o tur att du har hittat bra vänner!
Grattis till jobbet!
Krya på dig nu o så får vi hoppas att paketet dyker upp !
kram

Svar: Heey!Tack så mycket, känns awesome :)
Kramar <3
Ida

Papps

21 Mar 2013 09:00

Krya! Och grattis till jobbet!

Svar: Taaaack! :) <3
Ida

Kristin

27 Mar 2013 09:02

Hej!
Kul med jobbet, då har du fullt upp nu med skola,jobb och hinna va ute i varma solen också.
Lite avis :)

Kommentera

Publiceras ej