Hello Sweetie!
 

I fredags jobbade jag, det gick finfint. Efter jobbet gick jag hem och bytte om för att möta upp Lucas och Satomi. Vi gick till en italiensk resturang i Darling harbor. Fantastisk utstikt över vattnet och hållkäften god mat!!!! Fruktansvärt gott, vi hade gott rödvin till oxå, sen efterrätt var en pizzabotten, nutella, jordgubbar och vit choklad. AMAZING. 
Det var Lucas födelsedag så vi lyxade till det lite. :) Sen mötte vi upp några fler, bland annat Gladys och Matt, så gick vi till en jätte häftig bar! 
 
Lördags gick jag och Lucas till Event Cinema och tittade på Man of Steel. Jag gillade den faktiskt!!
Sen idag är det Söndag och Satomi fick mig att gå till Hot Yoga äntligen! haha Jag har pratat om det länge att jag vill gå och nu har jag äntligen testat. Jag gillade det så vi ska gå några gånger nästa vecka med. Jag kommer troligen inte kunna röra mig i morgon.. Men det är ju bra antar jag ;) 
Nu ska jag städa lite, för att sedan käka lite sen lunch med Yui och Lucas. Mys pys!
 
Mycket bra helg! Jag har massa bilder, men tyvärr har min telefon fått spratt så jag kan inte ladda upp dom.. GAAH. ANYWAY. Ha en bra söndag <3
 
Puss och Kram
 
 

Kommentera

Publiceras ej