The scariest thing about distance is that you dont know whether they´ll miss you or forget you.

Just så där känner jag, alltid. Det är en jobbig känsla.. Även fast jag vet att det är här jag vill vara, och när jag känner mig "färdig" med Australien. (Vet inte om det kommer hända. men när jag är redo är kanske ett bättre ordval.) Men i alla fall har jag redan andra planer och platser jag ska till. Så "back home" så man så fint säger är liksom långt borta för mig. Australien är mitt hem, fast ändå inte.. Då jag känner min rastlösa själ vill röra på sig till ett annat ställe! Jag vet att när sådana ideér och tankar går i spinn i mitt blonda huvud vet jag att jag kommer ta mig dit. Jag ser fram emot den känslan, när man åker till något nytt och upptäcker massor om platsen, människorna och sig själv. UNDERBART. Men än är jag inte färdig här i Sydney, ser fram emot allt som kommer ske detta året med plugg och allt. Men sen, sen blir det något Nytt igen.. <3
 
 
 
 
 
 
 

 

1 kommentarer

Stina

23 Jan 2013 14:07

Har samma känsla Idis! .v.

Kommentera

Publiceras ej