Gaah! Idag är det exakt 3 månader kvar tills vi åker till Asien!!
Känns så otroligt overkligt men samtidigt pirrar det i magen när jag tittar på ryggsäcken..
Har redan massa planer och funderingar hur jag ska packa och få ner allt.
Men en sak i taget!
 
Jag ska ju ändå till Italien snart! 2 - 4 November åker jag och min familj dit och ska se Milan och Madrid spela. Min syster kommer dö när hon ser Zlatan, menmen.. Sånt som händer. ;)
 
Kram Ida
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
HAHAH det där skrev jag: 06 okt 2010, 14:43... Sjukt längesen och tydligen blev det aldrig publicerat! Synd ;)
 
Kommer ihåg att jag var lite ledsen för jag kunde inte följa med till Italien, var tvungen att jobba på Tempo.
Tyvärr blev det så att resten av oss kunde inte heller åka för det var snökaos så planet kunde inte lyfta. Tråkigt :( 
Jaja Italien finns kvar och någon gång ska jag dit, lära mig språket, laga mat och njuta av allt! :)