Här går det undan ska ni veta !

 
Flyttar redan på Söndag, iiiiih spännande!! 
Kände igår att herregud vad skönt att slippa brassen jag bor med..Yeey!
När jag kom hem idag från skolan så åt jag lite tacos sen kirra lite med banken och sen städade jag hela köket och vardagsrummet.. Jobbigt när det är så varmt, svetten bara rann! 
 
Sen ringde tjejen som visade mig huset, jag ska hem dit och kolla på film. Haha hur random och trevligt är inte det då!!? Trodde det var nåt allvarligt när hon ringde, typ "Tyvärr du kan inte flytta i, huset brann ner.." Men så sa hon: Hörrö, jag slutade jobba nu och tänkte höra om du ville komma över och se på film eller nåt! Jag blev chockad men sa såklart Ja, roligt att hänga i mitt nya hus och lära känna dom bättre. :) 

1 kommentarer

mamma

02 Mar 2013 11:45

Hej! Nu är det snart söndag o du får byta boende vad skönt !
Hoppas du får bra hjälp med att flytta !
Kram

Svar: Heey!
Jag fick bra hjälp, som tur var! Annars hade det aldrig gått! Nu har jag packat upp oxå, :) Så nu har jag mitt lilla hus, iiiih ! Kramar
Ida

Kommentera

Publiceras ej