Happy, happy!

Jag fick bästa betyg i båda mina ämnen, yeey!! 

4 kommentarer

Mamma

21 Apr 2013 18:21

Hej
GRATTIS
KRAM
Mamma

My Sandin

25 Apr 2013 06:39

Hejsan!

Av en ren slum så ramlade jag in här när jag googlade runt om Australien och ville mest säga att du har en så sjukt inspirerande blogg. Nu har jag inte alls läst så mycket än så ber om ursäkt om jag frågar något helt uppenbart... Men hur länge har du varit i Sydney? Jag är 98% säker att jag åker ner och jobbar där i Augusti. (bor i Sverige för tillfället) Du skulle vara helt fantastisk om man kunde få byta mailadress? Har så mycket frågor och känns alltid säkrast att prata med någon som upplevt det själv.
massa kramar från My


Svar: Heey My! Jag har varit i Sydney snart 1 och ett halvt år, trivs jätte bra! :) Absolut maila mig på [email protected]

Kram Ida
Ida

Jenny

25 Apr 2013 08:44

Wooop! Grymt bra jobbat där! :)

Matilda

08 May 2013 16:34

Hej Ida!
Grattis att du fick bra betyg;)
Men i skolan så skriver vi på Outelook, kan jag skriva till dig där eller?
vI GÖR np! ( NATIONELLAPROV)

Kommentera

Publiceras ej