Mitt 2014 var väldigt speciellt, jobbade som reseledare för Apollo vilket var både tufft och härligt. Träffade vänner som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat. Lärde mig förstå danska (vilket jag aldrig trodde där ett tag, haha.) 
Fick även vinterdestination , men tackade nej. Vilket jag heller aldrig trodde jag skulle göra, men det var det rätta beslutet! Är nu hemma i Sverige och jobbar på Coop som "frukt tjej", vilket jag trivs med, ett tag i alla fall.. 
   
  Nu är det 2015,
  Dags för nytt äventyr. Vilket jag redan har bokat och planerat ända sen mars föra året. 
Jag åker till Rio de Janiro , får äntligen träffa Brolle igen plus mina vänner. :) 

Läskigt är det så klart, lämnar allt jag vet och känner till. Åker till ett land där jag inte kan språket eller deras kultur. Sist jag var där älskade jag allt: maten, mina vänner, människorna överlag, naturen , barerna, fotboll, vädret, allt! 
Men mitt i allt, blev jag också rånad, med pistol i mitt ansikte. Det mest otäcka jag varit med om. Träffade poliser som var misstänksamma .

 Trots det, att det känns läskigt och så, så är jag säker på att det är det jag vill. Jag åker dit för att bo och vara med the love of My life. Vi ska äntligen vara tillsammans och planera vad vi vill göra. Underbart och häftigt! 




2 kommentarer

Jenny

10 Jan 2015 01:21

Vad kul att du börjat skriva :) Värsta äventyret du har framför dig, fina du! ❤️

Svar: Kände att det var dags igen 😊 ❤️
Ida

Sanna Tennman

22 Jan 2015 16:00

Hej Ida!
Jag går tredje året på gymnasiet och kämpar med mitt gymnasiearbete! Skulle till detta behöva några ärliga svar om hur det är att arbete som reseledare och hoppas att du skulle kunna svara på dessa genom mejl. Det är inga svåra, jobbiga frågor men skulle vilja ha svar från någon med erfarenhet! Är du intresserad av att svara så når du mig på min mejl. Hade varit väldigt tacksam om du vill ställa upp!
MVH Sanna
[email protected]

Kommentera

Publiceras ej