Pratade med rn person som ligger mig varmt om hjärtat. Han lugnade ner mig så nu är jag lite mindre nervös inför utbildningen i Turkiet, mycket taggad!!!! 

5 stjärniga hotell , gratis mat och jag tror det kommer vara mycket härliga personer där. Med samma intressen som mig. Ååååhhh så spännande !! 

Jag har i alla fall redan packat väskan, i alla fall litegrann. Typ det kläder jag kan tänks mig att ha på mig. Haha :) 
Fått in lite språk i huvudet oxå, så det blir nog bra. Tar med mig lite tränings kläder dit, så man kan iaf ta en promenad eller nåt för att tänka på något annat en stund. Kan behövas, kommer bli mycket intensivt. 

Puss å kram 

2 kommentarer

Emelie

20 Jan 2014 22:55

Är så glad för din skull! Hoppas du får det toppen, tror det kommer gå hur bra som helst och att du kommer få TITTA: http://www.youtube.com/watch?v=JwQZQygg3Lk puss!

Svar: Tack fina du! Jag kämpar på här borta i Turkiet! :) puss!
Ida

Mamma

26 Jan 2014 15:16

Hej
Kommer att gå hur bra som helst
KRAM

Kommentera

Publiceras ej