Heey sweets!
 

Har precis ätit en stor frukost och nu sitter jag och svarar på lite mail. Ska på en work trial ikväll.. Hoppas jag får jobbet! Är en slags PR grej med bra pengar! woop woop Wish me luck!!!
 
Igår gick jag till min gamla skola och hämtade certifictatet och pratade med min söta rektor. :) Mina betyg var 8,5  8  7 och 8. Yeeey, stolt vart jag! Det firade jag med vin hemma hos Daniel. Planen var att jag skulle köpa vin, men så sa han: "Oh wait, your a bloody swede and I am italian.. I think i buy the wine!" Haha Det var nog en väldigt bra idé för vinet han valde var super gott. Något rött vin som var lite fruktigt typ. 
 
Last Weekend hade vi en BBQ hemma hos oss på bakgården, det var super trevligt. Kul att lära känna alla lite bättre liksom. Robin (en tysk) jobbar på systembolaget här och han tog med sig massa olika öl som är helt nya för att vi skulle få testa, så skulle vi säga vad vi tyckte och bla bla. Öl testing helt enkelt! Dom var helt okej, förutom en öl som var så mörk att jag absolut inte kunde dricka den.. Jätte äcklig var den, haha! Tror inte äns att Pappa och Marcus skulle gilla den.. Sen tog vi oss till en gay bar jätte nära oss och dansade järnet, sen gick vi hem åt lite mera mat sen bums i sängs. Jätte trevlig kväll! :) 
 
 
Joy (tysk) Aude (fransk) Martin (Tysk) Jag och svenska My. Mina fina house mates :) 
 
 
Här kommer lite fler bilder från Shihos Hejdå grill party!
 
 
Dom har börjar kalla oss för systrar, haha
 
 
 
Vi har en egen sång, vi tänkte bli kända i Japan .. Så jag antar att vi sjunger här. Haha Väldigt bra låt!
 
 
Jag är The Grillmaster! 
 
 
Denna kille heter Ray och säger att han är en äkta blondin.. Jajameeeen If you say so !
 
Vad mer har hänt, Jo jag har klippt och slingat håret. Tog 3 timmar och 40 minuter, AAHMYGAAAD. Klippte bort en hel del, tjejen är jätte duktig men nästan 4 timmar!!? IH, saknar Ylva! haha :) Nästa gång tänker jag nog göra håret lite mörkare, inte hel brunt men lite mörkare slingor i typ! Är ju början på höst här så man känner alltid för att göra något nytt då :) Höst här men ändå 25-28 grader.. Schisse!
Todde jag skulle få paket idag från Sverige men ikket, läääängtar!
 
Nu ska jag vila lite sen packa ihop och dra till stranden en stund!

Ha det bra, Puss Puss See Ya Later!
 

1 kommentarer

Mamma

13 Mar 2013 08:44

Heeej
Duktig där med skolan
Hitta du något roligt när du snoka runt i huset haha
kram

Svar: tack tack!! :) haha neeej, hittade inget roligt alls.. haha
kramar <3
Ida

Kommentera

Publiceras ej