Heey mina vänner!
 

Herregud, det är redan Juni. Det här året har gått super fort tycker jag :) 
Vet ni vad, nu har det hänt.. Jag känner mig färdig med Australien!! Kan ni tänka er va? haha 
Jag älskar Australien och vet att jag kommer komma tillbaka, men det kommer dröjja ett bra tag. Min plan nu, är att ta examen i (9 Augusti stor jag där med en svart cape och en sån rolig fyrkanting hatt, so excited!) Sen åker jag hem och kramar om er där hemma! (Troligtvis pussar er på kinderna oxå då jag gör det till alla numera, tänk vad man ändras!) Sen är planen att jobba, fira jul hemma och sedan drar jag på mitt nya äventyr. Som jag redan börjat planera faktiskt. hehe :) Men just nu, så känner jag bara att jag är DONE med Sydney. Jag har träffat underbara människor, varit med om fantastiska saker och för att inte tala om alla fina vänner jag fått från alla delar av världen. Helt otroligt! 

Men denna julen kommer bli underbar, jul hemma i Sverige med min familj. iiiiihh Ser fram emot det så mycket! Nyår har jag friat 2 år i Sydney, detta året kan det nog bli ett annat land än Sveirge igen. Woho :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt underbara Australien :)
 
 
PussPUss!

3 kommentarer

stina

09 Jun 2013 16:09

<3

Matilda

11 Jun 2013 11:54

Hej Ida!
Snälla kom hem i Augusti!!!<3
Jag saknar dig så mycket...
Den 19:onde Augusti börjar jag på en ny skola!

Svar: Saknar dig med ! Puss <3
Ida

mamma

13 Jun 2013 20:47

Hej!
Välkommen hem!
Kram mamma

Svar: kramar <3
Ida

Kommentera

Publiceras ej