Detta ar min van Athos.. Och hans stora idol Arnold Schwarzenegger. Athos betalade 2000 dollar for att fa traffa Arnold. 2000 dollar ar lite mer an 14 tusen kronor!!!!! HAHA So sjukt! 
 
 
Jag, Yui och min absoluta favorit teacher i heeeela varlden! Underbara man!! Han har gjort mitt college till den basta tiden nagonsin, jag blir sa sjukt taggad pa att fortsatta inom Marketing Business. :) 
 
 
Min underbara van Henrique i Singapore.. :) 
Igar firade jag midsommar, med svensk fest, mkt svenskar, svensk mat och midsommar stang och hela kittet. Sa jag hade inte tid att anvanda min telefon riktigt.. Sa Henrique blev jatte orolig nar jag inte svarade pa hans sms.. hahaha Sa han smsade Yui som inte heller fick tag pa mig, sen ocksa sin Brasilianska van som skrev till mig pa Facebook att jag va tvungen att skriva till henrique att jag levde. hahah 
 
 
 
Har ar jag pa Midsommar festen. haha Traffade underbara manniskor dar, sa roligt. Slutade med att jag, Trip min house mate, min skol kamrat och svenska My akte till ett hus och fortsatte firandet. Sa roligt. Sen traffade jag en som hette Emanuel och vi har jobbat med samma manniskor. coolt!! 

Sen traffade jag en kille som hette Clas och jag tyckte att jag kande igen honom och OMG, det gjorde jag. Jag har sett bilder pa honom och sagt att jag skulle vilja jobba med honom. Han ar modell sa det va darfor. Haha Kul att jag kande igen han bara sa dar :)
 
Glad Midsommar <3 PUSS

1 kommentarer

Matilda

23 Jun 2013 19:38

Hej!
Den där sista bilden började jag skratta mycket på... Men du ser så roligt ut u mostars... Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!

Svar: hahaha Ser ju ut som Morfar!! ;)
Ida

Kommentera

Publiceras ej