Hejsan!
 

Idag har jag jobbat och som varje måndag så är det jätte många patienter. Det är ju skönt när det händer mycket men känner mig alltid så taskig när jag måste säga nej till vissa patienter , idag var det en som började gråta till och med! (I och försig tror jag att han fejkade men känner mig ändå så taksig. Men dokotrerna vill ju oxå gå hem någon gång.) Igår kväll åkte jag hem till Angela och hade lite myskväll. Vi åt chips med dipp, kollade film och tjötade massa, somnade jätte sent så som det brukar bli med sleep overs. 
 
Angela blandar lite dipp! 
 
 
Idag på lunchen åt jag en god paj och fick ett hjärta i min lilla latte !
 
 
 
 
Jag här om dagen när jag shoppade med Satomi och Yui ! (Dock köpte jag bara lite choklad.. haha )
 
 
 
Fina Angela hade köpte en klänning som inte passde sen orkade hon inte byta den, så hon gav den till mig <3
 
 
 
Älskar ryggen på den !
 
 
Puss till er ! Istället för att sova igår kväll så plattade Angela mitt hår.. haha 
 
 
 
En rolig sak hände idaaaaaaag. Dessa grabbar spelar i banden 30 seconds to Mars. Jag såg att dom skulle spela i Sydney i Augusti så jag snackade med en vän och idag överraskade han mig med att han köpt biljetter till oss!!! WOOOHOOO JAG ÄR SÅ TAGGAD! 
 
 
Love Love Love
 
 
Nu ska jag skypa med Mami <3 Pusshej!

Kommentera

Publiceras ej