Heeey!
 

Idag i skolan gick allt jätte bra, dock ont i handen då vi skriver hela tiden. haha :) Älskar min nya lärare,!
Sen idag på lunchen så kom Kate som är en av mina gamla klasskamrater och hämtade mig,  så gick vi till deras nya klassrum och guuuuuuuud vad jag saknar min gamla klass!! Dom är så himla underbara där :) Vi ska i alla fall ses i helgen några stycken av oss och nästa måndag ska vi till stranden. 
 
Annars idag kom Andrea igen, mycket trevligt. Dock gjorde vi inte så mycket då båda var sjukt sega.. När hon ringde mig så sov jag. haha! I morgon ska hon och Erick kolla på 3 lägenheter så hoppas dom är bra, i alla fall en av dom så vi kan flytta någon gång! Varje dag så tittar jag på "Friends" och tjatar då på Andrea att vi kommer bli som dom. hahah Varje gång vi ses har jag någon ny konstig ide också. Ungefär att jag ska jobba på zoo eller bli mäklare.. hm. Får väl se! 
 
Nej nu ska jag ta fram kyckling till i morgon, sedan duscha och SOVA!
Godnatt, puss puss <3

Kommentera

Publiceras ej