HeeeyHallå!
 

Idag hade vi som sagt den lärarinnan som är fett läskig och inte verkar gilla mig.. Fick förstås veta att hon även ska vara i våran klass 3 dagar nästa vecka och även torsdag och fredag denna vecka. GUDARS, kill me now. Nejdå, det gick helt okej idag faktiskt. Vi började prata om att människor blir mer och mer beroende av TV och dylikt. Då berättar min underbara vän Martin, att i Kina så brukar 15-17 åringar sälja sina inre organ för att få pengar för att kunna köpa den nyaste Iphonen!? Helt sjukt.

Vad som är ännu sjukare, är att för en njure får dom 50.000 AUS dollar, vilket är cirka 357 840,00 Svenska kronor. För en njure!? Nästan så att jag borde sälja min som ändå är lite konstig. ;)
" Who wanna buy a Swedish perfect kidney? "
 
I morgon i alla fall så får vi Mark igen, då ska vi få reda på testen vi gjorde i fredags, nervöst! Men hoppas på det bästa. Hörde även av en vän att om man kan bevisa att man tagit engelska kurs, och att både skolan och äns lärare säger att man är duktig och klarat sig bra. Så behöver man inte göra själva testet! YEEY. Jag ska maila min skola och fråga faktiskt, vore underbart! För själva testet kostar 330 AUS dollar att göra.. Money,money.  
 
Nä nu ska jag göra lite mat och sedan skypa med Mamma <3
 
 
Ha det bra, Puss och Kram!

Kommentera

Publiceras ej