Heeey!
 

Idag hade vi Mark i skolan, han är bäst :) Men blev lite pinsamt idag, då han frågade en massa frågor till oss elever och bara jag svarade.. Hela tiden svarade jag och jag tänkte inte äns på det! Till slut sa han: Alltså, det är inte bara Ida i klassen. Ni andra måste också svara på frågorna!!
 
Haha kände mig som en sån töntig elev som ger läraren äpplen varje morgon, "the teachers pet" liksomEfter det försökte jag inte prata så mycker utan verkligen låta de andra få svara.. Gick i början men sen på slutet var det jag och en annan tjej som heter Maria som nästan turades om att svara på frågorna. haha :)
I alla fall, idag fick vi svaren på vårat prov i fredags! Mark sa: EXCELLENT !! :)
Så det var skönt! Fick 8 på språk sedan 7 på resten.. 9 är det bästa så det var ju i alla fall okej, jag hade bäst gensomsnitt i klassen! höhö Han var i alla fall jätte nöjd med mig. 9 är nästan omöjligt att få tydligen, inte ens en Aussie skulle få det sa han. Sen frågade han om jag hade haft en Aussie pojkvän? haha Jag vet inte huuuuur han kan veta det! :O Gudars.
 
I alla fall, idag fick jag en kaffe latte av min klasskamrat Ceasar, och en stor kram av Martin. Bara sådär ändå liksom, Alltid trevligt!! :) 
 
Jag när jag jobbade i Singapore som assistent.
Idag hörde min gamla chef av sig, bad omursäkt och förklarade allt som hade hänt. Frågade också om jag skulle vilja träffa dom och jobba igen.. Hm. Får väl fundera på det antar jag! 
 
 
Singapore by night.
 
 
 
Min egna pool på Bali, inte illa! haha :)
 
 
Monkey iland i Bali! Dom små var söta men dom stora var läskiga och arga!
 
 
Notan efter en helkväll för oss som jobbade, cirka 10 pers! haha  ;)
 
 
Jätte ful bild på mig men jätte gott gris skinn på Bali! 
 
 
Nu ska jag läsa lite i en park och äta blåbär!
 
PUSS OCH KRAM

Kommentera

Publiceras ej