Heeey!
 

Kom precis hem, efter skolan åkte jag, Shiho och en ny vän med namn Ken till älskade Bronte beach. Tro det eller ej men der var 46 grader idag!!!!! Asså herregud. Så galet varmt!
Kan inte förstå heller att det är fredag, denna vecka har gått så himla fort.. Det regnade nyss så nu sjönk temperaturen något, skönt. Idag fick jag beröm av läraren, gjorde ett språk test. Fick ett ämne, fick titta på det i 1 minut sen prata konstant om det i 3 minuter! Jag fick att jag skulle "beskriva ett tal något sagt och jag gillade..." Haha Så jag började prata om Daniel och prinsessan Victoria, om hans tal han sa på deras bröllop. Grejen var att jag pratade så mycket om dom så jag aldrig kom till själva talet! haha Jag fick betyget 8.. 9 är det bästa man kan få så inte illa! 

Sen kollade han på en skriv uppgift jag gjorde i måndags och fick 7,5 på den.. så det var okej! Skriv uppgifterna är fan as svåra! Måste öva massor på dom..

I alla fall, idag på stranden så såg jag en kändis!! haha Ni vet "Bondai rescue"? En av dom var där.. (var i för sig inte första gången jag såg en av dom.) TIHI som prinsessan Madeleine brukar säga.

 
 
 
Här är några av grabbarna! Han längst ------------------------------------------------> dit, var han jag såg idag!
Jag stirrade på honom när han gick ner till vattnet och när han surfa, hehe.
Tror inte han såg det, inte alls.. he he
 
 
Nu var han mera brun bränd, längre lockigt hår som var solblekt. 
inte illa, inte illa. ;)

Kommentera

Publiceras ej