Heey!
 

Idag är det söndag och jätte fint väder! Har sökt lite jobb och pluggat lite, väntat på att Shiho ska vakna så vi kan åka till stranden någon gång! haha Igår hade jag en jätte mysig dag, sket i att gå ut. Stannade hemma med pringles, Cola och filmer. Mys! I fredags var det Enricos födelsedags fest, tror alla hade jätte kul! Jag köpte en Jelly shot till honom, alltså, det gör jag aldrig igen!! Jätte svårt att få ut det och äckligt :p 
 
 
Jag och Enrico!
 
hahaa....
 
 
 
Jag och Shiho <3
 
 
I fredags hängde jag på Bronte Beach, love it!
 
 
Hängde med Andrea i veckan, vi satte oss i Hyde park för att fika lite. Som vanligt kommer dessa fåglar, USCH! Alltid när jag sitter i Hyde park så känner jag mig som hemma, luktar som svenskt gräs.. haha!
 
 
Köpte nya skooooor! Love love love, jätte sköna plus att det är nitar på ! Awesome!
 
 
Köpte denna jeans väst eller vad man ska kalla det, ääääälskar den och vill ha den på mig jämt!
 
Nu ska jag sötta på mig bikini och skynda på Shiho lite, segare människa får man leta efter! ;) Ska oxå fixa hennes farwell party på fejjan nu.. Så sorligt att alla lämnar mig! Buhuuu 
Idag när jag vaknade kände jag mig väldigt homesick.. Bara för jag visste att alla är på Jonatans 25 års fest, kan inte fatta att jag missar det! haha Tråkigt, menmen jag fick ju gå på Enricos födelseags fest istället :p 
 
Ha det gott och hoppas ni hade en bra helg! <3
 
PussPuss

2 kommentarer

stina

10 Feb 2013 12:46

Åh fin väst! <3

Matilda

25 Feb 2013 13:05

Hejsan!
Snygga skor... Nu fattar jag vad du menar med: köpte nya skoooor!

Svar: Dom är jätte sköna och fiiiiiiiina tycker jag :D
Ida

Kommentera

Publiceras ej