Heeej!
 

Idag har varit en skön dag, förutom att jag blev väckt av en panik slagen chef.. Men det ordnade sig efter ett tag. Då gick han och la sig medans vi andra var för vakna för det. haha! Så hängde vid min pool idag, har seriöst bara solat, ätit, sovit, solat, ätit sovit och nu ätit igen. Vi var på en resturang och seriöst. Vi åt det godaste köttet!!
Åt både pork, biff och lamb... Känner mig som ett kött monster ! Grejen är att vi fick bara kött och sås och soja.. Jätte gott men gudars :) 
 

Det är min sista kväll i Bali, känns rätt skönt! haha I morgon flyger vi till Singapore, där kommer jag bara hänga på hotellet, kanske shoppa lite och ha middag med alla innan jag åker till flygplatsen på måndag kväll! 

Träffade en tjej på flygplanet på väg till SIngapore, kanske smsar henne för att ses på en lunch i Singapore, det vore awesome :) Hon var en jätte söt tjej som såg att jag var nervös.. haha :) 
 
PUSS OCH KRAM 
 
 

Kommentera

Publiceras ej