Utsikten från min säng!
 
 
 Min säng på Bali!


Jag tog med dom till Balis kändaste mat ställe.. Man får se på när dom rullar grisen på spättet över elden! Köttet var jätte gott, men här på bilden äter jag gris skinn.. Isch
 
Så där ser det ut.. haha Är du stolt pappa?
 
 
Korridoren eller vad man ska kallat till våra rum.. Jätte fint med blommorna som hänger ner :)
 
 
Till vänster är köket, men det ser ni inte i bild. Sen soffor, poolen och till höger mitt sovrum :)
 
 
Min sol säng! Råkade somna där idag.. Tur att jag inte brände mig!
 
 
Jag kör en "Stina pose" ;)
 
 
Kvittot på våran mat och dryck.. he he
 
 
Synd att hon ser så sur ut! Men så här fina är dom på Bali :)
 
 
Monkey :D
 
 
 bebis!
 
 
 Asså jag älskar apor!!!
 
 
 iiih så söt!
 
 
Pappa, mamma barn
 
 
Vart jag än är i världen ser jag er över allt <3 Här är du Jenny!
 
 
Och här är ni Marcus och Jessica!
 
PUSS PUSS

2 kommentarer

Jenny

29 Sep 2012 11:11

Hahhaha, tack för den du! ;)
Härliga bilder, tycker jag har uppgraderat mitt utseende. ;) Puss.

Svar: haha äsch, du vet ju vad jag menar egentligen! <3
Ida

Matilda

29 Sep 2012 11:53

Heeej!!
Va?? Är det sant att du har en sol säng??!!
Smart att skriva: Mamma, Pappa, Barn:D
Men värkar jätte läskigt att bli jagad av en apa! Aaahh.
Jag vill ha en egen och mycket mycket större pool.

Kommentera

Publiceras ej