Hejhej!
 

Idag har varit en mysig dag, Stina följde med mig till jobb intervjun, som jag tror gick vääääldigt bra by the way! Hoppas hoppas* Ska även få mera jobb att göra av Ken. YES!  Money money!

 Efter min intervju så gick vi till Hyde park och bara hängde. Sen lämnade jag av Stina och gick och handla lite. Hittade min favorit choklad inne på Coles, MEN råkade köpa mörk i stället för ljus.. SUCK. Menmen den är ju god den oxå! Just nu sitter jag och dricker lite vin och lyssnar på Michael (han som äger lägenheten) som spelar gitarr som en gud! Ska kolla upp visum och CSN grejer nu innan jag fixar mig för i kväll.

Har inte skrivit det på bloggen men jag planerar att stanna i Aussie, :) Blir därför en jul utan snö. Planerar att byta mitt visum till Student visum, börja studera Engelska bara för att känna mig säkare på det och sen plugga något annat. Tillexempel har dom världens bästa maskör skola i Sydney ! Så nu vet ni det! 
Känns både spännade, pirrigt och läskigt. Kommer sakna alla där hemma jätte mycket. :(
Och bara så ni vet så bestämde jag mig för att stanna i Australien innan jag träffade Tom. Så han är bara som ett litet (ganska så helt okej stort) plus i kanten. :) 

Ikväll ska jag möta upp Stina och Lucy. Ska äta på koreansk resturang med Kina mat (?), hur knas är inte det :) Kommer bli en mysig kväll! Inte träffat Lucy på ett tag. Sen längtar jag till helgen då jag hoppas jag får visa lägenheten och rooftopen för Tom ! Han kommer bli så avis, HAH! 

Ha en bra dag ni där hemma så hörs vi snart igen!

Puss och Kram <3
 

2 kommentarer

Matilda

31 Oct 2012 09:37

HEEEEEJ!!!!!!!!!!
Hur länge till kommer du stanna kvar där???
Du har ju inte trräffat Sia en:( Hon äe ju jätte gulig och hon skulle nog tycka om dig:)
Kom hem snart!!
Men du kan väll komma hem efter jul? Det är tråkigt utan dig här:(
Jag har faktiskt en hel del presenter till dig ochså!
Ha det så bra nu och kom hem snart!

Svar: heeeeeeeeej!!Vet faktiskt inte hur länge jag har tänkt att stanna! Jag har faktiskt träffat Sia, när hon va valp och jätte liten :)
SAKNAR DIIIIIG <3

Ha det så bra! :)
Kram kram Puss
Ida

Matilda

01 Nov 2012 10:46

Tjena!
Ja, Men inte nu när hon är fyra år heller;)
Men tänk när du ska komma hem... Kan du kolla på min blogg ochså???

Kommentera

Publiceras ej