Jag har alltid sagt att jag ska ha en lång (inte föööör lång) kille, med mörkt lite halv långt hår och ha humor samt vara trevlig och ödmjuk.  Sen har det ju kommit upp mera som tatueringar, lite "galen", gilla att resa, så brukar jag fastna för en speciell stil, lite små cool så.. (trodde det var surfare men jag tröttna snabbt på dom!)

MEN jag har ju en liten hemlis, en liten hemlig person.. Så spådde jag mig nyss och fick detta:
Din typ ser inte ut som du tror. Ganska tvärt om faktiskt.


Kände bara attans, då är det så... Jag och min hemliga person som är ganska kort, lite små tjock (haha) är inte alls så som jag har tänkt.. Men är helt awesome i alla fall, bättre än awesome!! Sen vet jag ju att spådomar är väl lite crazy att lita allt på det.. men Jaja :) Det första jag tänkte på var visst han.
säger bara speeeeeeeeedooooos.  (isch)

Kommentera

Publiceras ej