HejHej

Jag ska strax sova, men jag kom och tänka på en sak när jag kollade igenom lite bilder här ifrån. Det är en sak som jag har börjat göra, en dum ovana. När jag blir lite små uttråkad och har druckigt nåt glas vin eller en öl så börjar jag ljuga...
Det kan vara allt mellan himmel och jord!! Till en Canadensare sa jag att: Oh, jag spelar hockey i ett kill lag i Sverige.
Tänkte inte på att alla Canadensare älskar hockey så han blev först överlycklig. Men sen trodde han mig inte riktigt. Så jag börjar gå igenom lag och regler (TACK MARCUS som spelade hockey och jag va tvungen att sitta i en ishall som barn)... Jag får även gå igenom lite tester, vilket jag klarar galant!! Så sedärja POFF så var jag en duktig hockey spelare från Sverige. Andra exempel:

"nejnej, klart det är mina riktiga fransar..."

"Min mormor är ifrån Malaysia"

"Jag är violinist"

"Stina är faktiskt min syster"

"Visste du att jag älskar att åka snowboard, jag är bäst och har ett hus i Åre"

"Jag är inte bara Make Up artist, jag har jobbat som strippa oxå.."

"Visste du inte att jag är en modell från Sverige!?! (låt arg) Bjud mig på en drink som förlåt"

"Min pappa är Sveriges premiärminister"

"Skejtat har jag gjort som liten, så surfa blir inget problem."


HERREGUD, listan kan göras lång... höhö Det jag skulle komma till är ju att det faktiskt är jätte roligt!! Men inte lika roligt när man ska träffas igen. Men jag ljuger dock inte för alla jag träffar. Men ibland går det inte all låta bli,
sen spår man vidare hur länge som helst tills man har värsta historian. Sen går man till nästa !

Men nu ska jag sova bort min huvudvärk, så jag orkar (ljuga) med lördagens bravader! :)

Pusskram

5 kommentarer

Mamma

27 Jan 2012 22:34

Heeeej

Man får inte ljuga skärpning även om man börjar bli uttråkad inte bra Du vet vad jag säger

Kram Mamma

Ida svarar:

28 Jan 2012 02:38

Men de är ju bara till sånna jobbiga! Förutom F. som tror att de va mina riktiga fransar.. haha

Jenny

28 Jan 2012 12:27

Hahhah, du är ju fan bäst!

"min mormor är från malaysia, jag är en hockeyspelare och min pappa är svergies premiärminister"

Hahhahahhah!

Bror

28 Jan 2012 16:25

Haha tur att min hockeykarriär gjorde någon lite nytta iaf!! ;) haha

Ida svarar:

31 Jan 2012 02:35

hahaha Ja tack igen Marcus. ;)



Jenny, haha jaaaa om du bara visste vad jag får ur mig! haha Det roliga är att min roomie verkligen tror att min mormor är från Malaysia!? haha

Men vem vet.... Mormor kanske vet nåt vi inte vet!

Kommentera

Publiceras ej