Hejhej!

Helgen har varit bra! hur har eran varit? Hur går Mellon?

I Fredags tog jag bussen till Coogee, käkade middag med Dave kollade på film. Smsade HELA kvällen med Stina som var på äventyr med Dylan och hans vän. Dave var inte lika glad som mig när jag och Stina pratade hela tiden.. Men det skiter jag i! ;)


Lördags så åkte vi till våran väns Akis lägenhet. (Han jag käkade middag med för att vara snäll, hehe) Han bor fint den killen! Det var mycket folk, både asiater och icket asiater! Jag åt japansk mat som sushi och annan konstig mat! Jag har blivit skillad på att äta med pinnar nu!!

Dylan kom förbi, vi hade det kul men vi tröttna lite grann efter tag och drog till the ivey. (En fin klubb med pool inomhus!) Jag pratade med en jätte söt kille, som jag inte tog numret av, tänkte att nej det behöves inte... Fick reda på sen att han var en jätte känd tennis spelare! Hm!

När the Ivey stängde så gick vi såklart till McDonalds, haha. Men jag var fortfarande uppe i varv så ringde min kompis Kim som är från Korea. Sedan gick vi till den där koreanska resturangen som jag var på förr..
Där var det såååå mycket folk, eller ja, koreaner. Alla äter och dricker konstiga grejer! Men kul är det :D




Detta är jag och Hiro. Som ni ser är han en lång Asiat!! Han är väldigt blyg (som många asiater) men när vi väl kommer igång med att prata så har vi massor att prata om! Tror inte många vet hur rolig denna kille är. Plus att vi har jätte mycket gemensamt. Just denna bild finns på Facebook, folk har kommenterat och frågat bland annat om jag är hans flickvän och bla bla. Haha Så nu pratar välsigt många asiater om oss...
Bara för denna bild och att jag alltid försöker prata med honom. Asiater....





De här är bild från koreanska resturangen :) Hon mellan mig och Dylan heter Rena och är super söt! Han i grått tror jag fyllde år denna dag!


I Söndags kom Dylan och hämta upp mig, Stina och Shiho så åkte vi till Bronte beach för en BBQ. Det var jätte trevligt! Det var massa, massa folk och kändes typ som sommar i sverige och att vi var på en camping plats!
Vi blåste bubblor, hoppa hopprep och spelade vollyboll. Och inte vi... dom andra gjorde allt de där medans vi satt ner och åt red curry chicken.. Fast jag var med på vollyboll, så nu är min tumme blå!
Men det var en jätte mysig söndag! :)




Jag och Shiho och Red Curry <3





Leker






Gick ner till vattnet en stund. <3





Här är på slutet när folk reda har åkt därifrån, men här är några av dom som var där :)


PUSS

1 kommentarer

Emelie

27 Feb 2012 21:49

ni ser ut att ha det grymt!! funderar på att åka ner i höst/vinter! :)

Kommentera

Publiceras ej