Hejhej!
 
Idag har varit en riktig mysig dag! Träffade två klass kamrater och åt sushi lunch med dom. Jätte trevlig, fick även veta att en av dom fylldre år idag!? Han sa inget jag bara råkade se på på facebook!! AAH. Så vi tog en öl efter sushin! Sen hem ungefär 30 minuter för att springa till nästa kompis.. Han tog mig till detta underbara choklad ställe!! Där år vi våffla med, choklad, glass och jordgubbar. Såååå gott aye! 

Sen gick vi vidare för att sitta i Hyde park bara för att hänga lite. Satt där ett bra dag och bara snacka innan det blev lite kyligt och vi gick hem. Jätte trevligt!
 
 
En ful bild på mig från parken, herregud, hur ser jag ut egentligen!? 
 
Nu vill Enrico (min tyska stalker ;p) att jag ska gå ut och klubba med honom.. Men ingen ville tydligen följa med.(undra varför.) Så nu ska han gå runt i stan och knäppa kort och vill att jag ska med på det. Njeeeaaa. Jag blir hemma!!

Imorgon ska jag upp rätt tidigt för att fixa mig.. Måste se fett bra ut (alltså inte svettig och äcklig som idag), ska träffa min nya chef och min kompis för en lunch vid opera bar. Riktigt nice :) 
En liten fågel har viskat att jag kommer få en julklapp, yeey! 
Sen ska jag kanske gå på bio i morgon, ska se "The Hobbit".. Om inte jag och Andrea åker till Ikea. Vi ska fixa en svensk julmiddag för Andrea och Ericks vänner. Vill så klart träffa dom! Så passa på med lite svensk mat. ;)
 
PUSS OCH KRAM

Kommentera

Publiceras ej