Heeey!

8 dagar kvar, shiiit! Börjar faktiskt bli nervös nu! Det var jag inte förra gången, men denna gång pirrar det i magen hela tiden faktiskt. Kan vara för att jag inte vet hur det blir den här gången, har ingen hem biljett så vet inte hur länge jag blir borta. Hur blir det att träffa alla igen? Kommer jag trivas lika bra som förra gången, hur kommer lägenheten vara? Hur kommer jobbet va ? aaaah, men just hur det kommer bli att träffa alla igen.. Jag är nervös men samtidigt så taggad! :)

Idag i alla fall, ska jag ta en fika med Andrea. Tjejen jag ska flyga tillsammans med, ska bli trevligt! Hon är lika taggad som mig så vi kommer väl tjöta som fasen! haha

By the way, igår fick jag en kärleks dikt från en Asiat. haha

Love is like a cloud,
Love is like a dream,
Love is one word and everything between.
Love is a fairytale that came true,
Because I found love when I saw you... <3

Lite gullig var den ju allt! haha

Puss&kram!

Kommentera

Publiceras ej