Hej!

Hänt mycket på det senaste tiden, mycket som förändras! Jag har beslutat mig för att åka hem, datumet är inte riktigt satt än, men det blir i mindre än 2 veckor.. 

 Jag är ganska så piss off nu när man har en reseförsäkring som vi betalar och dom kan inte äns hjälpa till när det är så pass alvarligt.. Bara massa krångel och små kryphål så dom ska slippa, idioter!

Men jag glad att jag ska hem, kommer hem till värmen, familjen och kan äntligen använda min Iphone!! haha
Kommer så klart sakna mitt favvo land med mina nya fina vänner, men Australien finns kvar och dom kommer finnas kvar! Nu vill jag hem och träffa alla, kommer ändå inte kunde njuta fullt ut här när det är som det är hemma! Så som det ser ut så är jag hemma om 13 dagar!! :)

Jag är glad ska komma hem träffa familjen, äta svensk mat, komma till värmen (WOHO) och använda min iphone igen.. woho!

Sist men inte minst,

fuck reseförsäkringar och fuck cancer.

4 kommentarer

Emelie

19 Apr 2012 17:00

nej usch, antar att någon blivit sjuk :/ Trist när inte allt blir som man tänkt men du har ju haft en väldigt bra tid där nere och du kan ju alltid åka tillbaka! Ses snart! <3

Idasvarar:

19 Apr 2012 17:43

Heey! Ja precis, riktigt tråkigt. Men detta ska vi klara :) Skönt att komma hem och träffa alla igen, ska bli kul! Sen åker jag väl iväg igen när allt löst sig coh blivit bra! Vi kan ses om cirka 13 dagar!! ;) <3

Jenny

20 Apr 2012 12:46

<3 Det här klarar vi!! Saknar dig, ses snart !!

Papps

20 Apr 2012 18:41

Välkommen hem!

Kommentera

Publiceras ej