Hej Matilda!

Förlåt att jag inte svarat på dina kommentarer! Vet du om 6 dagar är jag hemma och på söndag tänkte jag köpa presenter till dig, haha! :) Eller behövs inte det kanske??
Jag mår bra, ska grilla i morgon i en park med en massa nya vänner, ska bli roligt! Jag har varit på 2 olika zoo.. Ska visa vilka häftiga bilder jag tog sen! Hur mår du? Hur har alla kalas varit??? Vad gör du i skolan? Ska du börja spela fotboll???????????????

Är det något speciellt du önskar dig när du fyller...? Känguru eller kanske orm?
Vill du sova över på mitt rum någon gång sen i sommar? vi kan kolla på film och äta godis :)




Puss och Kram <3

1 kommentarer

Matilda

28 Apr 2012 21:32

Hej Ida!

Jag önskar mig mest en studsmatta men jag vill inte ha en orm eller känguru.

Men jag vill så klart sova med dig i ditt rum så kan vi kolla på film och äta godis och din säng är HUR SKÖN SOM HELST.

Men just dan du kommer hem så är det fiol konsär men jag kan komma till dig på fredagen som kommer efter den dan men så blir det jag vill inte missa min första konsär.

Men jag kommer till dig dagen efter.

Ha det så bra dom sista dagarna i Aoustralien.

Kram från värdens bästa Matilda till värdens bästa Ida.

Kommentera

Publiceras ej