Hey alla fina!


Um, thii fick jag. Jag träffade doktorn idag för att få mina blod resultat, han tog lite prover sen sa han.. 
Nej du Ida, nu får du åka tillbaka till sjukhuset och antagligen stanna där.


Jag har gått och blivit värre, medicinen hjälper inte. Så har mer feber, mer ont mer spya ja mer allt! Så nu ska jag packa min väska sedan tar Stina mig till Sjukhuset. Inte riktigt denna fredag jag hade tänkt mig. Men så klart med min tur.... Suck. :(  Värsta är att dom inte vet riktigt vad som är fel.




Jag för två dagarn sen.


Jag har med mig mobilen på sjukan och Stina kommer väl upptadera vad som händer.

PUSS

3 kommentarer

Emelie

13 Apr 2012 11:09

du och din njure... bort med den! hoppas dom hittar vad det är så du slipper det här igen..! krya på dig!

Jenny

13 Apr 2012 11:43

Krya på dig!!!

Matilda

14 Apr 2012 16:15

Hejsan!

Men det lät ju inte så bra att du fick fel medicin och sånt där det va ochså synd att du måste ligga på sjukhus men nu r du ju hemma igem altså inte här i sverige men där du bor i auostralien.

Men jag tycker synd om dig dom vet ju inte vad som är felet heller men jag tycker väldigt synd om dig Ida.

Brynäs van när vi va och kolla på ishokey TJOHOOOOO!!!

Och idag den 14/4-2012 så är det teater och då kommer min granne Thea och hennes föräldrar och mormor och morfar och mamma kommer ochså och titar det har altid börjat pirat i magen när jag har tänkt på det och så fyller Shacsa 6 år idag så grattis till Shacsa som fyller 6 år idag...TJOHOOOOOOO!!!!

Ha det bra i auostralien.

Krya på dig.

Kram från Matilda...:D

Kommentera

Publiceras ej