Sedärja, nu har vi två härliga semster veckor framför oss! Ojoj vad vi ska pressa i solen, äta & dricka gott och bara umgås med Emelies härliga familj. Sussi får agera mamma åt mig här nere ;)
Vi kom hit igår och vi bor mycket lyxigare än vad vi någonsin har gjort, vi har till och med varmvatten och dusch som man faktiskt kan tvätta håret i utan problem!! Vi har havsutsikt, 3 pooler, varav en heter "mushroom pool" passande kan man tycka ;) och vi har frukost!  Så nice !! :D

Sen så har somsagt jag och Emelie tatuerat oss! Det var på ett jätte bra ställe, lite dyrare men hellre det! Han som ägde stället och var "master" på stället jobbar även i Sverige på sommrarna :)
Vi skrev Seize the day på foten och är jätte nöjda båda två. Känns som den alltid suttit där! Det var en skön smärta tyckte jag, men ganska ont när det var mitt på ett ben och kändes konstigt när min lilltå rörde sig bara sådär. haha

Sen kunde inte jag låta bli att göra ett litet hjärta på handleden oxå, passa på när man ändå är där inne ;)
Kan nog bli en till innan vi åker hem! haha (då blir mamma ännu gladare.. mohaha)



Glad att det inte gör ont! Mera en skön smärta typ.. haha :)



Seeen gjorde det ont när det kom på benen i foten, aj!



Nästa jag gjorde kändes knappt!





Mitt lilla hjärta!



I Bangkok passade vi på att åka till det stora köpcentret, jag trodde jag skulle dö! Eller nej, jag kände mig helt kär!! Jag gick runt och bara log och sväva på moln ungefär, så himla mycket fina skor, kläder, caféer och chokladstånd och ALLT VAR UNDERBART. Eftersom Emelie fyller år snart så bjöd jag henne på lyxbio.. Bästa ever!

Man ligger i fotöljer, får fotmassage och kudde och täcke. Bästa någonsin :) Såklart så tog vi det bästa av det bästa och det ångrar jag inte! Jag ska flytta till Bangkok, så får alla hälsa på mig så kan vi gå på bio och shoppa varje dag då ni hälsar på mig! ;) BRA VA???




bion! <3




Seize the day!




1 kommentarer

Jenny

23 Feb 2011 08:37

Du ser livrädd ut på ena tatueringsbilden...;)



Härligt det låter med bio, fotmassage, täcke och kudde!

Jag ska på bio ikväll, undrar om jag kan kräva det här också? ;)



Vi hörs, puss!

Kommentera

Publiceras ej